Faciliteter

B.67 er udstyret med fantastisk gode faciliteter, som der værnes om. Med de mange nye tiltag inden for de seneste år, fremstår klubben flot med rigtig mange gode forhold.

Klubhus:

’Tutten’’ byder på alt hvad hjertet kan begære indenfor Grill, drikkevarer og slik.

’’Salen’’ kaldes cafeteriaet som med borde og stole, kan til dagligt rumme 72 personer. Kan dog udvides til 100 personer ved fester m.m.
Der er i januar 2022 lagt nyt tæppe i salen, så der er klar til fest.

Salen byder derudover på fodboldbord, tv, dvd, projektor med lærred, trådløs internet.

Omklædning:

Klubhuset er udstyret med 4 store omklædningsrum.

B.67 har særskilt dommer-rum med plads til maks. 5 personer.

Udendørsarealer:

Vi har i 2012 fået bygget en multibane 20x40m med kunstgræs med både 3mands og 5mands mål.
Alle er velkommen til at benytte multibanen. Men er forbeholdt B.67. Der er i 2015 kommet lys på banen.

DER ER RYGNING FORBUDT PÅ HELE MULTIBANEN.

Multibanen blev indviet 2012 af Ricard Møller Nielsen

Græsbanerne i B.67 er blandt byens allerbedste.

Grusbanen er måske en af de bedste på fyn, og med et tidssvarende lysanlæg nyder spillere og dommere godt af klubbens vinter-faciliteter. Der er blevet bevilliget en 11-mands kunststofbane i 2022-2023 af Odense Kommune.

Klubbens to 11-mands baner, to 7-mands og tre 5-mands baner samt to 3-mands, er ligeledes af meget høj kvalitet. Opvisningsbanen er udstyret med en moderne digital måltavle, nye udskiftningsbokse og bander rundt om hele banen.

Der er ishus ved vores opvisningsbane, som altid har åben, når seniorholdet spiller hjemme. Hvor der sælges grillpølser samt øl og sodavand og is gør det endnu mere attraktivt at være tilskuer i B.67.

Terrassen er stedet hvor der hygges i det gode vejr. Med 6 flotte borde/bænksæt er der plads til alle.

P-pladsen rummer op til 80 biler.

En cykelgård gør det nemt at ’’komme af’’ med sin cykel, da der er masser  af god plads.

En legeplads med gynger har vi også.

Vi har i 2022 indkøbt et Veo cam 2, til at optage/analysere vores vigtigste kampe i klubben. Og der vil blive live streamet fra de fleste serie 1- 2 kampe.

både ude og hjemme.

Et rigtigt godt værktøj for vores trænerteams.