B.67 historie

B.67´s historie
B.67 er en klub med masser af historie. I 1967 fusionerede de to klubber, Thor og Korsløkke og blev til den forening, som vi kender i dag. Klubben er beliggende i Odense SØ lige overfor Rosengårdcentret, tæt på Ikea, Bilka og Universitetet.

Klubben har mere end 300 medlemmer og beliggenheden gør, at vi i disse år får masser af nye medlemmer.

I B.67 går vi på banen for at vinde kampe, men også for at have det sjovt sammen. Der fokuseres på sammenhold og godt kammeratskab.
B.67 har de seneste år haft en stabil fremgang. En driftig bestyrelse og en masse dejlige medlemmer med stor velvilje, gør at B.67 drives med hjerte og sjæl.

B.67 har et utroligt netværk af gode sponsorer, som hele tiden udbygges.

B.67 lever også højt på de gode faciliteter vi kan tilbyde. Vores utrolig flotte græsbaner og i vinterhalvåret kan der trænes på multibanen eller grusbanen, begge er belyst, og vores grusbane har i mange år haft ry for at være en af Fyns bedste af slagsen.
Ligeledes er det i B.67, i modsætning til de fleste naboklubber, en service at 1.holdets klubtøj vaskes i klubben og ikke hos medlemmerne.

Til de fleste af klubbens hjemmekampe er der åbent i ishuset med salg af pølser, øl og vand.

Et af Fyns største indendørsstævner er B.67 også vært for. Der deltager hvert år over 150 hold i stævnet.

Velkommen i B.67. – Klubben for dig..